2009. július 26., vasárnap

Tigerlady.....

...köszönöm. Még mindig:-)

8 megjegyzés:

fülike írta...

Nagyon szép . Olyan.... nem is tudom leírni, hogy milyen. Jó.

galina írta...

Én sem tudom leírni....
Igaz, hogy mostanság carpe diem-et hirdettem, de néha jönnek déja vu-k:-) Ez is....kavartam-kevertem arrafelé, akkor talán, mikor született, bár a szövegének az értelme nekem semmiképpen nem szó szerinti. Nagyon tetszik a második, instrumentális zenei rész.

fülike írta...

Miután meghallgattam, még nagyon sok zenét elindítottam ennek a környékéről indulva. Jó volt hallgatni őket, bár be kell vallanom, akkorát bőgtem, hogy meg is lepődtem. De egész jól esett:)))

Tigerlady írta...

Galina, örülök, hogy ilyen visszatérő kincset tudtam mutatni. Én is előszedek régebben hallgatott számokat. Meg néha érdekes is visszaemlékezni, pl. mit hallgattam tavaly nyáron. Emlékeztek, messze nem voltam ilyen kiegyensúlyozott, vidámka. A zenéken is érződik.

Füli, én koncerteken szoktam bekönnyezni a zenétől... És még van egy szám, amit meg szeretnék osztani veletek, a papírzsepit már most lehet kélszíteni. Amikor meg akartam tanulni, az első 3-5 nekifutásra sosem sikerült, mert belesírtam. Szintén Lovász Irén énekli! :-) Ez lesz a Kismókus nyugtató dala. A kórusvezető javasolta saját tapasztalat alapján, hogy legyen egy ének, amit minden nap megkap, mert ezt megtanulja még odabent, és egy csomó nyugtalan időszakban első számú nyugtatóként be lehet vetni. Neki egy tavaszi és egy őszi csemetéje van, úgyhogy a Tavaszi szél ( :-) ) és az Őszi éjjel izzik a galagonya lett a két dalocska. Én egy szép télit találtam, ezt a kolindát. Mgé be kell varázsolnom a CD-ről a gépbe (most nem könnyű, mert egyáltalán nincs CD a gépemen, de megoldjuk!).

galina írta...

Igen, jöhet majd a sok éneklés, és a nyugtatós is működik. Mindkét gyerek szereti a dalokat, bár Kishercegnő válogat már, kívánságműsor van:-) Nem túl régi élmény: este szülők el, használati utasítás altatáshoz Borsószemnél, Bóbita vagy Csiribiri... Igenám, de valahogy akció közben jöttem rá, hogy az első versszakokon túl hézagos lett a szövegismeretem, jobb híján ezért a zűrös szakaszokon átmentem dúdolósba. Hallom ám, hogy Kicsilány suttogva mondogat valamit..... hallgatom, hallgatom,..... hát helyettem szépen mondta a szöveget:-)

Érdekes átgondolni, hogy mit is hallgattam tavaly nyáron? A standardeken túl....

galina írta...

Tigerlady, várjuk a kolindát!
Fülike, úgy látom Rád is erősen hat a zene. Nekem sokszor segít, néha felvídít, néha megtisztít, máskor feltölt és ki tudnék futni a világból, de van bizony, mikor a csöndet szeretem hallgatni:-)

fülike írta...

Várom Tigriském a zenét, amit majd mutatsz nekünk! És olyan jó, hogy már komolyan veszik azokat a picinyke emberkéket, akik még csak titokban növekvők, és nem úgy van, mint egy időben, hogy az csak egy embrió!
Jó neki, hogy ilyen okos, figyelmes anyut választott, mint te vagy!
Galina, jó lehetett a kicsi:))) Olyan okosak, annyira megragad bennük minden:)))

Tigerlady írta...

Igen, a gyerkőcöknek hihetetlen memóriájuk van. H. barátnőm kislánya amikor elment színházba a Süsüt megnézni, otthon vissza tudta modnani az egészet, szinte szóról szóra.

Füli, igyekszem tényleg odafigyelni Kismókusra, de igazából az a szerencse, hogy nagy részét zenével tudjuk megoldani. A figyelmességemről Zoli tudna mesélni ám... Ezért is akarom időben abbahagyni a melót. ;-)

Jön az a zene... ha lassan is. :-) Bocsánat.