2009. december 22., kedd

Ünnep


Angelus Silesius:

Karácsonyi párversek

Emberré lett az Úr, szalmán kapott helyet,
Hogy széna-szalma én már soha ne legyek.

Alázat s gyermeki lélek mily szent dolog!
Kik látták az Urat elsőnek? Pásztorok.

Mért mondod, hogy a Nagy kicsinnyé nem lehet,
S a porszem képtelen felfogni az eget?

Nézd a Szűz Gyermekét! S a szűk jászolt tekintsed:
Benne a föld s az ég és száz világ pihent meg.

Bizony a szíved is kicsi jászol ha lenne,
Újra jönne az Úr s gyermekként megszületne.

Ha Krisztus százszor is születne Betlehemben,
Elvesznél, hogyha nem jönne el a szívedben.

Fordította: Csanád Béla

4 megjegyzés:

Milene írta...

Boldog karácsonyt!

fülike írta...

Merre vagy???? Mi van veled???? Nagyon eltűntél!!! Mostanában nagyon sokszor jutsz eszembe, hogy vajon mi van veletek! Remélem, minden rendben, cska sok a munka, és azért nem hallunk felőled! Jelentkezz!!!!

galina írta...

Én is sokat gondolok Rád, Rátok..... de most így jártam.... kicsit elnavigált a való élet a virtuálistól. Azért igyekszem jönni előbb-utóbb, mert mint minden kapcsolat ez is csak úgy műkszik, ha ápolják, márpedig én nem akarlak Benneteket elveszítni.

fülike írta...

Én is ritkán tudok géphez kerülni, de valóban jó lenne, ha nem veszítenénk el egymást. Nekem még mindig nagyon sokat jelent kis csapatunk:))))
Gyere majd ha tudsz, és mesélj!