2008. december 8., hétfő

"Találmány" II.

Ezt is a körkérdés kapcsán találtam, és meg is sütöttem a hétvégén. Ebben az (is) a nagyon jó, hogy sokáig finom friss puha marad.

Narancsos süti
Hozzávalók:
½ csésze vaj
2 tojás
2 ek. friss narancslé
2 csésze finom kiőrlésű liszt
¾ tk. szódabikarbóna
1 csésze méz
¼ csésze tej
1-1/2 tk. reszelt naracs héja
½ tk. só
Elkészítése:
Helyezzük a vajat nagy tálba, keverőgéppel verjük krémesre, folyamatosan keverjük, miközben a mézet adjuk hozzá. Rakjuk bele a tojásokat egyesével, mindig jól keverjük fel! Külön a tejet, a narancslevet és a narancshéjat is keverjük össze. A száraz hozzávalókat szintén külön tálban elegyítsük. Majd váltakozva a krémes és a tejes hozzávalókat dolgozzuk össze, melynek végén adjuk hozzá a szódabikarbónás lisztet, és az egészet jól dolgozzuk össze. Vajazzuk ki a tepsit, rakjuk bele a tésztát és 150 fokos sütőben 25-30 percig süssük. Igazi csemege!

Ahol találtam

2 megjegyzés:

Milene írta...

Ezt ki fogom próbálni! Tetszik! Hmm... az arányokat nézve, akár muffin is lehetne belőle. Mit gondolsz?

galina írta...

Szerintem jó ötlet, de papírkapszlit azért raknék alá mindenképpen.... (én néha megkockáztatom csak úgy meztelenül a tésztákat)