2008. augusztus 15., péntek

Próbálgatok...



Attika azt mondta ez így műkszik, na lássuk.....

6 megjegyzés:

galina írta...

ÉÉééééés, igen:)

Senior írta...

Jéééé..ezt is lehet?Műkszik...
Nagyon jó!Ügyi vagy!

Gabah írta...

Nekem is elmondod hogyan kell ezt csinalni?

galina írta...

Szia Gabah, dejóóóó látni Téged, olvastam, hogy nagyon fölpörgött nálad a világ, vigyázz Magadra, hááát amennyire lehet.
Ez a videobeillesztés rém egyszerű, ha elindítasz, egy ... bármit, videot a youtube-on, akkor ott a a videobejátszás mellett jobb oldalt középen van egy olyan felirat, hogy "Embed", alatta egy mezőben pedig olyan kriksz-kraksz html-szerű izék.)
Egyszerűen azt a betűsort kell kimásolni, beilleszteni az új bejegyzésbe, és ennyi. remélem értelmesen le bírtam írni. Az új bejegyzés füleknél az "írás"-nál nem, de a "html"-nél látod, ha felváltva megnézegeted, hogy egyáltalán hova rakta be. Pusz.

Tigerlady írta...

Köszi GAlina, én is épp erre szerettelek volna kérni... :)
Tök ügyes vagy!
Ezt a számot meg nagyon szeretem!

Gabah írta...

Végre ide is elértem. Köszönöm szépen, Galinaa! Mindenképp ki fogom próbálni!